Schäffer 2028

Technische gegevens
  • Operationeel gewich:; 1.760 kg
  • Snelheid: 0 - 15 km/h
  • Lengte met standaardbak: 3.530 mm
  • Breedte: 895 - 1.250 mm
  • Hoogte met veiligheidsdak: vanaf 2.090 mm
  • Draaistraal: 660 mm
  • Hefhoogte (draaipunt bak): 2.800 mm / 3060 mm
  • Hefvermogen: 1.500 kg
  • Kieplast recht (palletvork)*: 675 - 841 kg
  • Kieplast recht (bak)*: 832 - 976 kg
  • * conform ISO 8313 (hefarm horizontaal)

Standaarduitvoering 2028
  • 3-cilinder-dieselmotor Kubota, watergekoeld, 18,5 kW (25 pk)
  • Hydrostatische vierwielaandrijving met automotive-besturing
  • Banden 7.00-12 AS, ET+45 incl. omkeerbare velgen
  • Originele Schäffer-assen
  • Combi-oliekoeler
  • Trommelrem als operationele rem en handrem
  • Onderhoudsvrij pendel-kniksysteem
  • Beveiligingssysteem (veiligheidsdak)
  • 1 x LED-werkverlichting vooraan en 1 x achteraan
  • Parallelgeleiding
  • Extra bedieningseenheid mechanisch bedienbaar, werkhydrauliek 33 l/min, optioneel tot 42 l/min
  • Instelbare stuurkolom
  • Urenteller, tank- en temperatuurmeter
  • Contragewicht-eindplaat
  • Snelwissel hakenframe met hydraulische vergrendeling
  • Zwaailicht afneembaar
  • Trekhaak met bout
  • Contagewicht-tussenplaat 62kg

De Schäffer wiellader 2028 en 2030: Het Compakte Krachtpakket met automotieve besturing

Deze nieuwe generatie Schäffer-laders combineert als trendsetter voor de toekomst het nieuwste design met de meest geavanceerde techniek en is één van de succesvolste series door hun groot vermogen in tegenstelling tot hun afmetingen. Zij zetten maatstaven in ergonomie, betrouwbaarheid, kracht en lage onderhoudskosten. Door hun zeer goede stabiliteit, flexibiliteit, zichtbaarheid en comfort bieden zij tal van mogelijkheden en dit voor zowel de landbouw, paardensector,tuinbouw,loonwerkers en industrie. Ze kunnen tevens uitgerust worden met een grote waaier aan toebehoren.

Er bestaat nauwelijks andere laders van deze klasse, die op gebied van voortstuwingskracht en levendigheid met de 2028 en 2030 van SCHÄFFER kan concurreren. Het vermogen van de Kubota dieselmotor wordt door de hydrostatische aandrijving en de originele SCHÄFFER assen omgezet in voortstuwingskracht, Dankzij de automotive besturing past het toerental van de dieselmotor zich altijd automatisch aan de afgeroepen kracht aan. Hierdoor is een onderdrukking van de motor mogelijk en werkt de machine altijd in een optimaal toerentalbereik, De impulsen van het gaspedaal worden onmiddellijk omgezet, de lader hangt altijd aan het gas. Hij presteert meer dan men van hem verwacht.


Interesse?
Contacteer ons!

E3-Laan 109, B-9800 Deinze
T +32 (0)9 324 04 43     E info@becoma.be